اس ام اس خیانت جدید و نامردی

می گویند سرنوشت آدم به نامش بسته است کاش مادرم مرا “تو” می نامید ! و من هنوز عاشقم ، آنقدر که می توانم هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد ، از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم و دست آخر همه را فراموش کنم ! چقدر تلخ شده ای ، این روزها قندهایت را در دل چه کسی آب میکنی ؟ بی تو چمدانی ست دلم که تنهاییم را در آن تا می زنم و قفلی از دلتنگی بر آن می گذارم ، که رمزش حروف اسم توست .

جدیدترین پیامک ها و اس ام اس خیانت سال 93

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد / مرا روزی نباد آن دم که بی یاد تو بنشینم . باغبان در را نبند من فرد گلچین نیستم / من اسیر یک گلم ، دنبال هر گل نیستم . چترت را کنار ایستگاهی در مه فراموش کن ، خیس و خسته به خانه بیا ، نمی خواهم شاعر باشی ، باران باش ! همین برای هفت پشت روییدن گل کافیست . با نگاهم یه نگاهی به نگاهت مینگاهم / که نگاه بر نگاهت زده آتش به نگاهم . آیا میدانید : فقط یه ایرانی میتونه هرچی افتاد زمین رو با فوت ضدعفونی کنه ؟ !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

شنبه 4 مرداد 1393برچسب:, | 12:2 | تیموررضائی شهریور |